first entry!!

assalamualaikum..blinkblink!teruja nak wat first entry ni kehkeh.thanx to God dapat jugak aku wat blog ni.ekceli dulu dah ade blog tapi hayat dia tak lama atas sebab tertentu aku padam blog tu.tak perlulah kot nak story kat sini sebab apa.lepas blog aku dulu tu yang kena padam tu aku cam tak kesah sangat pon tapi lately ni tetibe plak rasa cam nak wat blog balik.maybe seronok kot tengok orang lain boleh bebel panjang2 kat blog dorang oh besnye ade blog boleh bebel macam2.aku wat blog ni pon sajesaje,untuk isi mase lapang dari terbuang begitu saja.yaya begitulah.aku memang suka  tak suka buang masa.oke la ni saje untuk first entry yang aku rasa sumpah teruja gila nak pos.saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan.peace yaww.

3 comments:

theaku said...

eh eh dah ada blog dah dye..btw gud luck!

ajim said...

yela tu awek ku oi....
moga berjaya.....

syifa syahirah said...

hehe thanx ajim 4 da sapot..

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED