aku yang lalai

   Memang aku sangat lalai bila login FB dan blog dekat makmal komputer pastu lupa nak logout balik!!ggggrrrrrrrrrr..kenapa mesti aku boleh lupa benda2 penting macam ni.T_T.Terkejut aku bila jijim tanya ada ke aku inbox dia dekat FB cakap mintak putus sebab aku nak fokus study.Nasib baik jijim tak terus terjun bangunan lepas baca mesej tu.Tapi tapi kenapa jijim tak terjun je??dia tak sayang aku ke?Oke tak,aku yakin jijim ada pegangan agama yang teguh,mustahil la dia nak buat benda2 macam tu.lepas tu boleh plak manusia durjana tu post kat wall aku cakap aku redha dengan ketentuannya.Apakah?Dah la tukar setting post bagi aku je boleh baca post tu.Sangat kurang ajar.Tak boleh ke kau buat bodoh je tengok ada orang lupa log out FB.Tolong jela logout kan,ni nak jugak pedajai orang.Memang saja bikin gua panas je.
kalau kau anak jantan meh la sini
  Yang lagi aku bengangnya dah la bila bukak blog pulak ada sign stop besaq nak mampoih baq hang sebab header takleh tengok.Semua gambar dalam blog pon jadi sign macam tu.Aku try jugak cari kat setting tapi takde apa pon,aku dah la noob sikit benda2 ni.Terpaksa la upload balik gambar yang takleh tengok.Kalau aku jumpa sapa punya angkara memang aku pijak2 perut orang tu pastu tangkap gambar sambil sebelah kaki letak atas perut manusia durjana tu then post kat FB.Ni la orang cakap dah terlanggar baru nak tergadah,padan muka aku cuai sangat.Lepas ni taknak dah online dekat makmal komputer.Yang mana ada lagi gambar2 yang ada sign stop warna hitam tu biar jela,malas aku nak upload lain.Kepada orang yang wat dajai kat aku tu biar Tuhan je balas apa yang kau buat tu.

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED