met my girlfriends



  Korang penah ada kawan yang baik dari zaman dulu sampai sekarang?best kan ada kawan camni sebab senang nak get along sebab kite dah lama kenal ngan dorang.Boleh gosip eh kau tahu tak cikgu ___ dah kawen,eh kak ___ dah kawen eh??laa tak tahu ke siap ada anak dah aihh.Kawan-kawan please fill in the blank yourself.Aku rasa yang best pasal kawan ialah boleh gosip sama-sama hikhik.Pastu bila ingat balik zaman sekolah dulu memang seronok.Kang keluar la eh dulu hang minat ____ kan,die kat mana skang?haha.Lagi satu bile cerita balik pasal kena denda kat asrama dengan warden sebab buat salah.Pasal denda ni kalau aku nak cite sampai CNY 2015 pun tak habes.And lastly we hate the same thing >,<.


Credit to we heart it.

 Hari tu 10/02/13 aku ada gathering dengan busuk-busuk.They are awesome bebeh awesome.Ada yang aku xjumpa dah lepas yang gathering kat taman tasik masa zaman matrik dulu.Rindu uols taw,tiap hari aku makan    
tak gemuk,mandi pemalas,tidur terlebih sebab rindu korang.Meh nak share gambar girlfriends kitew.



Mee udang Kuala Sepetang.Thank Faizal belanja kitorang!Jimat duit.Pasni taw dah nak makan mane bile gathering tp kena makesure Faizal cuti jugak la haha.


Dari kiri:Lykai,Zue,Izan,Anis,Wani
Yang belakang tu sebok je buat peace jugak.Aku rasa dia suka kat Wani sebab tu dia imitate peace Wani.Untung la Wani ada orang minat hihi.


CC : Faizal.






Lepak kat sign board je mampu :(..Tiket transport yang nak bawak naik atas semua dah sold out


Yang baju kuning tu cikgu pengiring Kelab Alam  Sekitar.
Sebenarnya tu Rien,Macam cikgu rombongan kan.Tapi rien memang ustazah-to-be pun sebab tu ada gaya macam ckgu sikit.


Jump while we are young.


Yang depan tu apehal?






Thanks Rien belanja cendol.Aku dah cakap Rien memang ada gaya nak jadi cikgu *bodek*
 Anis:Boleh ke buat gaya camni,macam sembah apa je?
Aku: Boleh tapi jangan la niat nak sembah.



Keena ngan Lykai hampa buat apa???


Bagi chance jap aku nak feeling2 jadi model.Aku rasa aku comel dalm gambar ni kbai.


One of the most favourite pictures.cc:unknown.


Manje kawan-kawan aku ni.Tapi emy tak dikire manja sebab tak sandar kat Wani.


Babai kawan-kawan,ada rezeki kite jumpa lagi nanti.Booooo Izan.haha




                                                     

                    Lastly

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED