Hapdet blog



hye hey lama gila aku tak hapdet blog.Aku rasa aku ni baik macam tak payah ada blog pun takpe kan,dah la malas hapdet,follower sikit.Rasa macam syok sendiri.Tapi kan lepas kena hack tahun lepas terus blog aku nile klik je kat link terus redirect pegi sini.Apa kena mengena blog aku dengan origami??Mungkin nanti aku dapat mak mentua cikgu origami kot.

  Aku rasa sebab tu orang nak follow tak boleh,yela bila klik kat link terus pegi youtube.Takpe tak kesah pon senanya follower sikit sebab aku buat blog ni pon saje nak cerita pasal life aku.*ayat sedap hati*


  Aku ada test Shariah weyh esok,malas gila nak baca.Japgi la aku sambung baca,kite blaja tak boleh stress2 ye dak.Jap jap nak share gambar tengok bola migngu lepas.







Jijim ngan sedare-sedare dia.
       

  Best la jugak tengok bola live ni tapi yang tak bestnye bila nak semayang die punya surau gile kecik!telekung ada 1 je,dah la surau bocor habes lantai basah ngan air hujan.Stadium sikit punya besar,surau kecik gile.paham tak ratio dia macam stadium:surau,10000:1.Takde pihak nak selenggera ke masalahnye.




   Nak sambung baca shariah oke bye

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED