Minggu ni penat gila seyh aku punya weekend sebab kena siapkan 2 lab report iaitu analytical dan microbe punya report.microbe tu boleh tahan lagi la,yang analytical tu macam hape je banyak nak mampus calculation dah la salah calculate habes semua value bawah pun salah pastu kena liquid satu-satu tulis balik.Haaaa padan muka penat nak baca panjang sangat tulis takde fullstop.Penat yang membaca penat lagi yang menulis ni.

   Semalam petang keluar dengan jijim pegi taman tasek dekat dengan Wet World tu.Saje jenjalan sementara tunggu malam nak makan.












 Semayang maghrib dekat PKNS and i got this from jijim !


Die cakap lepas ni nak aku selalu baca Quran tiap kali lepas semayang pastu baca terjemahan sekali :')
The most precious thing i got from u :)

   InsyaAllah aku try buat dengan seikhlas hati aku.Kadang-kadang kita ni sebok sangat kan dengan benda-benda dunia ni.Belajar,buat assignment,keluar sana-sini sampai kite jarang sangat nak mengaji.Padahal tak lama pun nak baca Quran kan.Peringatan untuk diri sendiri dan kawan-kawan.

  Pastu kitorang makan dekat restoran  tepi tasik depan PKNS.Menu :
Kangkung goreng belacan.

Kerapu  stim lemon.Ya Allah sumpah sedap tak tipu!Memang aku marah jijim bile dia makan lebih.

  Gambar air durian belanda dan sea coconut lemon lupa nak tangkap,gambar telur pon lupa nak tangkap sebab tak sabar nak makan.Tengah makan tetibe Wani kal cakap dia kat i-City,ajak jumpe la sebab lama tak jumpa kan.Last kitorang jumpe masa aku sem 1.Lama gilaaaaaaaaaaaaa kan sebab sekarang aku dah sem 3.

Nampak ada rindu yang terlepas??


Kanan tu kawan Wani nama Puteri.Aku selalu la nampak gambar dia ngan Wani kt fb.Tinggi weyh terus aku jadi pendek.Acecey padahal aku memang pendek.haha




Wani bertukar jadi laki hakhak.jijim cakap wani debab padahal dia tu macam walrus dok cakap orang debab.



    Sekian bye.

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED