Holiday On Monday



  Memandangkan tadi takde lab mcribe dan analytical chemistry so aku,anaz,fana,wani pegi PD.Cadangnye mule-mule nak pegi broga Hill tapi takot plak sebab pegi hari Isnin kan,tak ramai orang.Kang jadi pape susah plak dah ler semua pompuan.At least kalau ada bapuk ke sorang takpe la jugak(macam tak guna jugak je kan???).Then plan nak pegi Sungai Congkak tp xjadi sebab bahaya noksss musim2 hujan ni kan.Tu yang last-last pegi PD.Awal gila gerak dari kolej pukul 7 pagi!Sampai PD pukul 8.30 pagi amek kau awal gila.Kitorang je ada kat situ tapi yang bestnye rasa damai gila.Naseb tak cari kayu ke papan pastu buat bangsal tinggal terus kat situ.


Masa ni dalam pukul 8.45 camtu la.Nyaman sangat.



Kuda laut jadian bertudung.
 Lepas ni kitorang pegi makan kat kedai area2 situ jugak.Aku ngan Wani pegi tibai makan lontong pagi-pagi bute tu.Tapi apsal hah makcik tu buat lontong pagi-pagi??orang PD breakfast ngan lontong ke????


jajaaaaaang!jeles tak??haha.Best weyh naik banana boat ni.mule-mule je rasa cuak pastu semua dok eh best kan naik banana boat tadi.




   Ekceli banyak lagi gambar abang banana boat tu amek masa ni.Gila rajin die tangkap tapi risau jugak aku kot2 ada ai masuk deseler(dslr) aku,kang tak pasal-pasal berfunfus je lens kan.





 


  Pastu pegi KlCC pulak.Nak balik kolej macam awal sangat lagi,mana boleh balik awal-awal rasa macam bosan gile kau pukul 3 dah sampai kolej.



Sebenarnya fana  suke kat aku dalam diam *berdasarkan gambar di atas*









 Sekian bye.

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED