Masa Berjimba Terakhir




Jaaajaaaaang!Kasik spesel sikit letak gambar jijim mula-mula.




Gmabar ni over-exposed la,WB terlebih.



Kurag ajar tikus ni tumbuk kepala aku.Lepas ni kalau tak boleh jawab test aku salahkan mickey  ni.


Tempat bowling paling best kat Mlayasia ialah di Mid Valley.




   Sebab apa masa berjimba terakhir?Sebab start je ahad malam lepas keluar semalam bersamaan 30/09/2012 aku dah bizi dengan lab report nak kena submit tadi dan Khamis nanti.Sepatutnye ada lagi satu kena submit tapi lecterur kata tak payah hantar sebab experiment 1 sooo simple.Mulai saat ni aku taknak dah buat benda lagho ni,nak study je.

  Sabtu malam aku tido bilik Kak Anis kat UKM then terus jumpa Ain kat kolej la.Ahad pulak keluar pegi Mid Valley dengan jijim.Sempat la release tension,(bajet tension macam Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani je).Apa kena mengena dengan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani?Yola aku nak cakap aku tension macam menteri.Nampak tak punya tension aku sampai tahap menteri padahal baru sem 3 degree.

   Tuje,nak sambung buat lab report Organic Chemistry plak ni.Saje nak mention nak tunjuk aku sebok dopolohpatjam.Sekian bye.

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED