Kawan lama kitew

  Korang ada kawan  yang baik dari sekolah rendah sampai sekarang tak?Aku ada la sorang yang still baik dari dulu sampai sekarang.Dulu masa sekolah rendah memang rapat la,kalau masuk tahun baru mesti dah cop tempat duduk paling depan sekali,memang orang lain dah tahu tempat duduk tu mesti kitorang yang nak duduk.Aku ni dah la kuat menyembang dalam kelas sampai cikgu suruh tukar tempat duduk sebab asek sembang je ngan kawan aku ni.Nama di Ainur Syakirah.Dalam kelas siap ada bangku extra kat tengah antara kerusi aku ngan kerusi dia tempat kitorang letak barang² macam kotak pensil,kaler,botol air.Kitorang agak femes la jugak kat sekolah rendah dulu,semua cikgu kenal.Biasa la budak sekolah rendah semua muka suci lagi murni tudung klepet² senget skarf  sampai nak tutup mata.Tiap tahun kalau tak naik pentas terima hadiah memang tak sah laa kan.Oke berlagak sikit.


  Dia suka marah kalau aku rapat ngan kawan lain,macam kapel plak kan.Nasib baik budak² masa tu tak tahu lesbian tu apa kalau tak tak pasal je kena cop lesbo.Nauzubillah la.Tapi masa dah masuk sekolah rendah kitorang tak rapat sangat sebab aku masuk sekolah asrama dia plak sekolah harian.Semalam aku keluar ngan dia,kawan² kakak dia pegi Ban Pecah.Ban Pecah ni kat Kuala Kurau,Perak.Pekena mee udang berasap.Patut la nama dia mee udang berasap memang berasap pun siap menggelegak lagi kuah dia.

Sumber google.

  Dah habis makan kitorang pegi tepi pantai,tapi pantai dia lain sikit la dari pantai lain sebab banyak batu² besar.









   Tapi yang tak bestnye kat situ ramai budak laki flirty lalu lalang nak motor.Nak tangkap gambar pun tak senang nasib baik la aku tak angkat batu yang ada sambil cakap the rock is cooking pastu baling kat dorang.Ceh badan sekeping ada hati nak angkat batu besar.Eh ingat aku tak kuat ke,wakil fakulti kot main bolak baling tapi tak menang.Sekian bye.

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED