Mengeluarkan Diri

  Pernah rasa rindu?Aku rindu kat kawan2 aku so aku pon on rindu dengan jumpe kawan2 aku siang tadi.Oke tak lawak.Tak plan pun awal2 tup2 izan mesej tanya nak keluar ke tak.Dipendekkan cerita sampai la aku dengan izan kat Taiping Sentral.Aimi dengan Keena tak sampai lagi padahal dorang lagi dekat.Takpe memang suke pon tunggu orang lame2 ni.Keena,Aimy aku gurau.Kang tak pasal2 cakap aku kutuk dorang kat blog =p.

Keena dan Izan

Kanan Aimi yang kiri tu alalalalalala malu nak cakap nanok cakap siyes kite malu betol kite tak tipu.Nah baldi sila muntah lelaju.



   Bile semua dah ada mule la semua nak cakap.Semua nak cite.Izan cite pasal USIM,nak pegi USIM,Nak balik USIM,program kat USIM,dikir barat kat USIM,cafe kat USIM,kawan kat USIM,Aeron Aziz kat USIM oke tipu sampai la aku cakap memang kite jumpe ni nak dengar izan cite pasal USIM je kan,baru la tukar topik.Kejam ke aku?Tak aku cuma pertahankan kebebasan bersuara je.

tu tu popcorn tu keena belanja :)



 




      Pastu pegi main bowling plak.Buruk gila tempat bowling tu baq ang,sumpah gua tak tipu.Dah la buruk mahal plak tu pastu tengah main boleh plak tetiba benda tu jem pastu dah la panas pastu harga standard macam main kat Mid Valley.Memang gua taknak pegi dah la kalau orang ajak pun gua nak cakap kau pegi dulu baru kau tahu erti penyesalan.



 

 Sekian bye.

5 comments:

Cik Waniey Hazwaniey said...

untunglah dapat gather2. dengki nie.

Hidayah Maznan said...

bestnya dapat kuar jumpe kwn2 lame ..bukan senang nak gather same2.. btw, semua comel2 belaka sekarang :))

syifa syahirah said...

Wanie:tak payah nak dengki sangat,nanti jumpe kat kl ye.

kak dayah:semua tengah cuti kan tu senang sikit nak jumpe tu :)

iZan farEEza said...

CITTT ! kutuk akuuu... HAHAHA

syifa syahirah said...

mana ada kutuk.cakap je cik jah oi XD

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED