Teringin nak jadi kanak²

  Seronok bukan jadi kanak²,tak payah nak fikir berapa pointer kau untuk exam yang baru lepas.Bangun²  pagi terus mak cakap anonyonyo anak mak ni dah bangun pastu terus buat susu dengan penuh kasih sayang kasik kau minum.Doploh pat jam keje main je tak payah nak pikir assignment tak siap lagi,duit ptptn dah nak habis,esok ada test.Ekceli entri kali ni aku nak post gambar² yang aku tangkap untuk mengimprovekan lagi skill la kot memandangkan aku kat rumah memang takde mende nak buat.

Ni kazen aku nama dia Amir

Ni plak adik aku Balqis.Ade rupe aku tak?

Bajet hindustan guling² atas rumput





Yang rambut kerinting tu kazen Amir,yang boy tu Irfan adik Amir



   Seronoknye tengok dorang main rasa nak join sekali tapi takot kereta,motor tepi jalan pakat berhenti tengok ada pompuan besar main kejar² ngan kanak² dengan muka bajet comel pastu nangis kuat² bila jatuh.Terpaksa batalkan hasrat.Oh ya gambar² kat atas ni aku tangkap dengan EOS Canon 550D.Sekian bye.

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED