Cuti Sudah Habis Bro

  Hari ni aku daftar kolej.Alhamdulillah la dapat kolej untuk sem ni,takde la susah² aku nak cari rumah sewa bagai kan.Dulu masa cuti kat rumah punya la bosan asek ingat cepat la masuk sem baru tapi bila cuti dah habis beratnya la hati nak balik kolej.Rasa nak je peluk tiang seri kat rumah kuat² tande taknak balik kolej #rumahakutakdetiangseripun#.Tapi apa kan daya cuti sudah habis bro.Awal pagi lagi dah bertolak dari rumah dalam pukul 7.40 camtu.

Ni RNR mana ntah aku lupa.Tak boleh blah Balqis posing siap silang kaki .


            Dalam pukul 11.30 pagi kitorang sampai UiTM.Penat gila seyh angkut barang naik bilik macam masuk marathon je aku rasa penatnye.Aku dapat blok yang takde lift memang la kan kena angkut barang semua naik tangga.Mak aku siap cakap turun berat 3 kg kalau macam ni.Bilik aku sekarang ni untuk 4 orang,aku tak suka sangat lah sebab macam tak privasi sikit.Kalau boleh nak bilik sorang tapi aku tahu UiTM tak gila nak sedia bilik untuk sorang hatta untuk budak medic sekalipun.Oke fine nak mention budak medic je kan budak food tech taknak mention.

Tadaaa bilik baru saya!
   Dah lepas kemas barang sikit kitorang pun pegi makan.Pastu pegi Jakel sebab mak aku teringin sangat nak pegi situ maklum la orang pompuan kan dah nampak tempat camtu apa lagi.Masa hantar aku balik kolej adik aku Balqis buat sedih plak pegi nanges.Nasib baik aku tak meleleh sekali ekeke.Sebelum ni masa hantar aku pegi matrik ke masa aku masuk sem 1 dulu ke mana ada dia nanges.Maybe sebab masa aku cuti sem hari tu aku rajin melayan dia kot ajar math,tangkap² gambar semua.Comel ouh Balqis ni  buat sweet plak kan.



     Farah Nisa tidur bilik aku.Sorry takde gambar nak letak.Kesian dia tak sempat nak daftar sebab sampai lambat.Sekian bye.

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED