Hari ni ada lab

   Hari ni penat gila sebab kelas habis pukul 7.Kelas first start pukul 2 petang iaitu kelas physicchemistry yang ohsem habes tu.Dah la minggu lepas aku ponteng sebab balik kampung,masuk² kelas lecturer ajar laju gila macam kelajuan cahaya kau tahu.Nasib la bab ni dah penah belajar kat matrik dulu,takde la aku terpinga pinga sambil ternganga pegang bunga jilat belanga.Pastu dah tangah² ajar lecturer terus suruh buat soalan dalam lecture note as a quiz.Soalan first aku memang jawab dengan cemerlangnya tapi soalan 2 hancur wey,dah la masa dah habis aku buat je tapi final answer amek kat kawan.Sumpah tak logik jalan kira langsung takde negative value tetibe final answer ada pulak.Oh Gardenia sungguh enak dimakan begitu saja lalalalalala~


   Petang pulak ada lab microbiology,hari ni experiment macam how to use microscope camtu la.Lecturer microb ni memang feveret aku la sebab die suke buat lawak suke hati die plus die memang banyak knowledge.Pastu boleh plak tetibe die cakap eh mata awak hitam sangat la,awak pakai contact lens eh.Ingat takat tu je la,pastu lama sikit pastu die panggil aku vampire plak,siap cakap lagi  sape yang dalam twilight tu.Aku pun jujur pegi jawab Bella then die terus cakap kuat² kat kelas saya panggil die Bella sambil tunjuk aku.Hebat jugak lecturer aku ni,umur around 50 pun siap tengok Twilight.Ape nak jadi la orang² tua skang ni ekekeke.
Aku rasa geli dengan gaya tangan aku.

   Lecturer tu baik gila,siyes cakap sebab bile kite panggil je mesti die datang tolong.Selalu lecturer die takkan pegi dekat setiap student yang panggil die sebab macam leceh la student dok tanya benda yang sama.Aku tak dapat pun observe bacteria sebab tak cukup specimen,orang lain dok sibuk² observe yang aku dok jalan merata sebab aku tahu jauh pejalanan luas pemandangan.Lab pun habis pulul 7.30,dah keluar kene kejar ngan monyet pulak.Kurang ajor punye monyet orang dok npenat² die dok mai ligan pasaipa,dia tak tahu kot aku ni vampire bini edward.Kalau aku panggil Jacob baru hang taw langit tu tinggi ke rendah.Oke cukup Syifa cukup.


    Oke nak buat assignment Food Engineering,sekian bye.

No comments:

SYIFA SYAHIRAH COPYRIGHT RESERVED